Monday, December 24, 2012

Mohd Razizan bin Abd Razak




assalamualaikum bloggie (: chat ?? harini ku ta chat .. batuk .. batuk kn lambat baik .. huhhu .. post harini ku na cte psl buah hati pengarang jantung aku sorg ni .. sape lagi klo bkn Zizan Razak .. heheeh .. jum kte mulakn ;P



emm alkisahnye ku minat mamat ni sejak dr dye masuk Raja Lawak musim pertama tu lg .. smpai skunk ni pown,walaupun dye gabong ngn Johan,ku tetap minat dye lnh lg .. anything pasal Zizan insyaallah akn aku cuba usahakn .. cthnye mcm filem2 lakonan dye .. aku akn sedaya upaya tgk ..
kalau ta dpt tgk kt wayang ke,aku akn beli cd (:


mcm baru2 ni,kebetulan Ira si bff aku tu dpt tiket free tgk Maharaja Lawak Mega kt MBSA cz abg dye keje astro .. so apelagi,dye ngajak le teman .. sgt sonok time tu .. biarla dpt tgk Zizan dr jaoh je,aslkn dpt tgk live .. hehhe .. 


then elok2 je smpai ruma mlm tu,tros demam ku . .tgk betapa kuatnye penangan Zizan tu kt aku .. hahahah .. klo jmpe depan2,pengsan ke hape aku ni .. hahahah 2 jela na story .. sj na story2 psl favourite aku .. kbai assalamualaikum (:

 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...