Friday, November 2, 2012

alam praktikal suda hampir ke penghujung (;

assalamualaikum bloggie (; chat ? heheh direct jela .. now da masuk bulan november .. aku ni dok la menghitung hari na abeh li .. heheh .. aku abeh 7 disember .. lepastu tros bz psl report n presentation slide .. arghhh report pown ta start buat lg,buku log pown hampir sebulan t'tangguh .. haih la pemalas ! aku rase mcm tade life sjk2 li ni ..blek ruma,da letih .. tido .. esok bgon pegi keje .. mcm tu la hari2 .. klo cuti aku jd babysitter jap .. huhuh .. bile bukak log book,tros lelap .. haih ! ape na jadi la syuada oii .. hmm da2 lupakan psl log book bagai .. psl cecinta lak,aku ta berkenan lg kt sape2 sepanjang li ni .. hahaahah hebat ta aku ? kwn2 aku mostly kapel ngn staff hotel masa li .. alhamdulillah aku ta t'jebak .. kuat lg iman aku .. hahahhhaa .. okela na out ni .. ekceli dekat maghrib tadi aku baru balek .. dr pg td kol 6 aku keje,maghrib baru balek .. buat ot .. sian kt kwn2 .. huhuhuhhuoke chow cincau (;

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...