Thursday, August 15, 2013

insomniac !

assalamualaikum bloggie (; masih lg dlm mood raya .. heheh .. okeh back to topic .. aku tataw la apekehe,klo kt ruma je,msti aku insomnia .. susa na tido mlm,padahal nguap byk kali .. kdg2 tension oo sbb ta bleh tido .. ta cukup tido,ta cukup air,darah rendah .. haiyah ! klo kt poli tu,pantang baring sket,confirm lelap .. tp bagus jgk cemtu .. aku bersyukur sbb kt poli 'penyakit' insomnia ni ta dtg . klo ta,ntoh le .. okela tu je kot na cte .. ngat na masuk gmbo2 raya ritu tp malas plak .. lagipun sume da msokkn kt fb n instagram awal2 lg .. so kt blog jd malas .. hew3 .. ohh btw harini happy sgt sbb td pegi buat spek baru .. lepastu ayah ibu belikan katil baru utk aku n adik aku .. hehhe .. then ayah td cm plan na blikn kitorg almari sorg satu plak tp tataw la jd ke idok .. hehehe .. okelah assalamualaikum (':

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...