Friday, August 16, 2013

early marriage ;D

assalamualaikum bloggie ;D .. harini na cecte sket psl tajuk kt atas tu.. jeng jeng jeng ... hahahha semestinya bukan aku tu ;P .. emm na cte psl kt atas tu sbb saje .. hee~ zaman skunk ni aku tgk,ramai pasangan muda yg dah mendirikan rumah tangga .. alhamdulillah,baguslah tu ..even a few of my friends pown ade yg da kawen,na kawen n ade yg dah jd ibu da pown .. alololo comei2 jep ;P .. aku tade na komen ape psl early marriage ni,sume terpulang pd individu .. sama ada da sedia ke belum .. lagipun soal jodoh ni kerja Allah .. kita sbg hamba ni,kena la doa moga dpt jodoh yg baik2 .. yg bule bimbing kita ke syurga .. tp klo na dpt pasangan yg baik,kita pown kena la jd baik dulu,kan ?? insyaAllah,nasihat utk diri sendiri sebenarnye tu ..tp klo tnye psl aku,mang la na nikah kan tp biarlah bg lepas kakak2 aku tu dulu .. lgpown na keje,kumpul duit dulu .. kumpul ilmu dunia akhirat gak . .ecece poyos ! hehehe ..ekceli aku ni ske baca blog org .. ta semua tp blogger yg aku ikut perkembangannya ialah irinenadia.blogspot.com dan denakamarulbahrin.blogspot.com ..hee~ .. aku suka baca ttg life dorg,terutama bila dorg cte ttg anak2 dorang .. best sgt . .hheeh .. aku suka tgk org muda nikah ni .. one of my classmate ade sorg da ade anak .. umo sebaya tp anak dye da 3 taon da .. adela jgk kami ni kdg2 tnye psl pengalaman bersuami bagai ni kt dye,plus pengalaman bersalin berpantang bagai ni .. hahah .. bila cte2 topik tu,da rasa mcm mak2 da .. kekeekke .. okies la tu je kot .. assalamualaikum wbt (';

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...