Wednesday, April 3, 2013

my wish list ;P


assalamualaikum bloggie (; hee~ harini happy sgt .. kt makmal bahasa 1 ni .. Tamadun Islam .. yg bestnye sbb msg2 dpt on9 pki pc lab ni ha .. ustazah kt dpn,ade 1 group nga present .. mahahah .. oke direct jela .. aku sj menggatai na cte psl wishlist aku .. haahaha .. oke wishlist aku maybe ta sebest korg tp aku ttp na cte gak .. hahaha ..





oke firstly aku wish na sambung degree .. insyaAllah in Food Technology ..dpt sambung kt Korea msti awesome gle kn ?? mahahah ..  insyaALLAH (; ade la kaitan sket ngn kos aku skunk .. tp mungkin lambat lg kot sbb mybe aku keje dulu .. klo ta dpt smbung pown,aku tringin gak na jd cikgu .. cikgu sains .. sains biase je sbb aku mnt sains ;D



yg kedua ofkos la aku na kawen (; fitrah manusia la kn .. hee~  insyaALLAH ameen (;


                                             







yg ketiga dan yg terakhir la krenye ni .. aku na sgt pegi Mekah dan Korea ! wee~ aku suka sgt dua tempat ni .. walaupun kt Malaysia ni byk tmpt2 yg ctk n best,tp ttp na pegi dua tempat tu jugak ! Korea tu ku na pegi Seoul n Pulau Jeju .. waaaaa ! hahahah .. insyaALLAH,ade rezeki kesane la aku .. ameen (; oke tu jela kot na story .. puas ! haha padahal ta best pown .. hahaah assalamualaikum (:



*taip pd 28 mac tp publish 3 apr . ngee~

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...