Saturday, March 16, 2013

Tekanan Darah Rendah

assalamualaikum bloggie (: chat ke ?? hee~ aku happy sgt ni,kt ruma (: da lame ta balik kot .. ngatkn na tggu until final bru na balik tp ta tahan da ohh .. hahahh gedik ! okela na cte pasal kt atas tu .. hmm a few weeks ago,bru aku dpt taw aku ade tekanan darah rendah atau nama lain dye hipertensi .. mase tu na derma darah kt poli,doktor la ckp .. aku call Ibu,Ibu ckp ni mang penyakit keturunan .. dr nenek aku,maksu aku,mak aku n along aku mang ade masalah ni .. ptot la slame ni aku rse simptom2 nye .. salu sakit pale,rse na pengsan je tp alhamdulillah la tapena g pengsan .. skunk ni pown klo aku berdiri,ta stabil .. msti rse na jatuh .. huhuhuh .. tp alhamdulillah,ta teruk pown kot aku rse .. slagi ta pengsan tu kre oke la kn ?? hee~ okela tu je kot na cte .. assalamualaikum (:


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...