Sunday, September 15, 2013

selamat tinggal kesedihan,selamat datang kegembiraan ;D

assalamualaikum bloggie ('; ptg2 cemni tetbe rajin pulak na menaip .. alhamdulillah,atas nikmat yang Allah masih lagi bagi sampai ke harini .. bukan na mengungkit kisah silam .. cuma itulah .. Allah Maha Adil,Maha Berkuasa,Maha Mengetahui .. dulu Allah bagi hujan,sekarang Allah bagi aku pelangi .. banyak hikmah yg aku boleh nampak dr peristiwa lalu,yang buatkn aku makin matang dan berhati2 dalam meniti hidup .. tapi ade jugak orang yang ta matang,seiring dengan usianya .. masih lagi kolot aku rasa .. i didnt mean anything .. tp dye pulak yg pk lain .. aku malas na gegado n im not that type .. so biarkn je .. kalau kita layan,hati sakit .. kan ?? dan aku bukanlah na mendoakn yg ta baik tp klo andai kata la tade jodoh dorg,i'll clap my hand .. siyes .. aku bukanlah jenis pendendam,kaki gado ke ape ke .. dan aku bukanlah jugak si panas baran tp once i respect u,means aku pown mengharapkan benda yg sama .. tp bila kebaikan aku disalah ertikan,perasaan aku dipijak2,maruah aku dimain2kan,how can I stay still ?? aku hanya na tunggu dan lihat jesejauh mana dorg boleh pegi .. kalau ada jodoh,alhamdulillah la ..huhuhu .. so tu jela sekarang .. bukan ape,kesal je bila da besar2 ni,umur da meningkat tp still ta boleh na bukak minda tu .. geram .. grrr .. so now alhamdulillah im happy with my life .. aku percaya aturan Tuhan .. insyaAllah tak sesedih dah .. amin ..  assalamualaikum (';

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...