Thursday, May 16, 2013

no voice

assalamualaikum bloggie (: aku bru t'jaga kol 11 td .. makan,layan drama korea kt tv lepastu online sat .. alhamdulillah,da smggu lbh aku keje .. alhamdulillah semuanya okay .. aku makin serasi dgn keje aku tu .. da phm bebudak,bebudak pown da phm aku .. besela,jd cikgu ni kena sabar .. lg2 cikgu tadika .. na didik anak bangsa di peringkat permulaan,mang mencabar sket .. hari2 kena jd monster,kena jerit2 .. n now aku da tade suara .. hahaah kemain bebudak tu gelak2 kn aku tadi .. ciss ! na communicate ngn dorg td susa .. t'pkse kena amek pembaris ketuk2 meja na soh dorg diam .. yela da tade suara kan,t'pkse la .. heheh .. tp sebenarnya best sgt2 jd cikgu ni .. antaranya ble kte ajar budak tu,n dye phm ape yg kte ajar .. sumpah seronok ..mcm aku salu ajar dorg math,aku salu kena jaga 5,6 org budak yg lemah .. ble aku ajar dorg kira,then lepas2 tu dorg da bleh buat sndri,Subhanallah,prasaan tu hanya Allah je taw .. mcmtu jugak subjek2 yg lain  .. hee~ tp yg sedihnye susa beno na ajar budak mlayu .. klo dlm group bebudak yg lemah tu,mostly anak mlayu .. klo ade cina pown,sorg dua je .. tu pown jap je dorg ade dlm group yg lemah tu .. lepastu dorg da bleh blaja dlm klas mcm bese,tayah na stay kt dlm group yg lemah lg da ,, tp budak mlayu,kdg2 tu ABC n 123 pown ta kenal lg .. sedih gle .. tp alhamdulillah,hari2 ade je improvement dr dorg .. n mostly bebudak yg aku ajar tu tulisan dorg da kemas .. sbb klo tulisan dorg ta kemas,aku akan padam balik sume yg dorg tulis tu n soh tulis blek .. so dorg tanak kena padam,dorg tulis la kemas2 .. hehehe .. n adela a few yg manja .. plg rpt ngn aku budak 5 taon ni- Fikran Danish .. tp aku ta ajar dye,ajar homework je hari2 .. dye  salu tnye,'cikgu,cikgu na duduk mane?' sbb dye na dok sblh aku .. dye nakal tp bagus .. rajin baca buku,rajin tulis .. selalu soh aku kasi dye tulis ABC la,123 la .. heheh .. okela tu je na cte .. assalamualaikum (:



FIKRAN DANISH BIN TAJUL ARIFFIN <3 br="">


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...