Tuesday, May 28, 2013

my bestfriend fillah (bff)

assalamualaikum bloggie ;D .. harini aku na cte psl bestfriend fillah aku .. selain dari geng tingtong aku,Nudra Syafini bt Jefri ni la bff aku .. 1 poli,1 klas .. aku ta ngat caner bleh rpt .. n rsenye mse sem 2 kot baru stat rpt .. smpai la skunk .. hehehe ..macek aku sorg ni cantik,tinggi,manja n now dye da kurus ! hee~ dye gak gila2 n sometimes gedik mcm aku .. mahahaha .. sesuai leteww jd bff .. org sungai buloh macek ni .. rsenye lepas balik li ni makin b'tambah rpt kot,kemana saja msti bersama cuma dye dok luar,aku dok dlm .. susa sket aa .. klo weekend2 aku p la tdo ruma sewa dye tu .. ekceli kan kami berdua ni ta byk persamaan pown .. dr segi hobi smpailah tahap kriteria lelaki yg disukai,mang ta sama .. hahahah .. Nud ni ta ske cahaya matahari .. kira benda plg dye benci leteww .. hahaha smpai aku pown da t'ikut2 .. haishhh !! sjk2 da tgglkn zaman 'keaktifan' kt skola dulu,aku da ta bleh kena panas .. nnt kompom migrain .. then Nud ni suka beno tgkp gmbo .. klo bleh tiap masa na tgkp gmbo .. salu jd mangsa nset aku aa .. hahaha .. n dye pemes sbb dye salu pki brooch yg reben tu .. smpai lect sume la knl .. hahaha .. yg buat aku senang sgt ngn Nud ni sbb dye positif .. sgt2 positif walau ape pown .. n then dye ske sebok hal dye je ..hal yg tade kaitan ngn dye,dye takan amek taw .. lg 1 aku suka tahap keyakinan dye .. sentiasa ada keyakinan .. tah ble la aku ni na ade keyakinan mcm tu .. ni je kot 'sinopisis' psl bff aku yg ini .. klo na cte,mang smpai esok pown ta abes ..  aku harap sgt persahabatan ni kekal smpai bila2 .. amin .. sebelum tu,ni antara gmbo2 kitorg .. na msok sume mang byk aa .. heheeh assalamualaikum (:














 

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...