Saturday, February 9, 2013

online shopping !!!

assalamualaikum bloggie (: heheh chat ? i'm homeee ;D sonok sgt walaupun sometimes boring sbb tataw na buat ape .. okela entry kali ni aku na cte psl kegilaan aku skunk ni .. heheh .. aku da gila ngn online shopping !! buat masa ni aku survey bebaju dulu .. n ofkos la peplum !! heheh .. aku ekceli da lame gak aa tringin na pki peplum ni .. tp tade wang n masa na bli .. tu yg bule t'jebak ngn online shopping ni .. bagi aku,senang .. kte ta perlu kuar n belek 1 kedai ke kedai yg lain na cri baju .. just taip n choose je .. then bank in duet .. cukup masa,barang tu da dihantar ke ruma .. senang je kn ? so dlm bebyk web yg aku da survey,takat ni yg jual peplum n blaus yg boleh la harganya(aku ta ckp murah) n cantik yg aku baru jumpa ialah dr http://www.facebook.com/imannabdulgallery dan http://www.facebook.com/thepoplook .. siyes ta tahan .. tp ku pkse tahan . hahaha .. ha tu jela na cte pown .. okbai assalamualaikum (:













No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...